Lite shopping

Jag tog mig en dusch igår kväll och hade precis satt på mig pyjamas när jag ser att min mobil blinkar. Då har visst Christin skickat ett sms och säger "i'll pick u up in a bit!" Asså vad nu då? Vi pratade om att åka och shoppa idag, inte igår. Men det blev visst ändrat så bara dra på sig kläder igen och håret i en bulle. Vi hade sådär 30 minuer på oss innan mallet stängde, så hann inte med så mycket. Men jag hade lurat på nätet lite innan igår så visste vad jag var ute efter. Det blev ett par jeans och där på även tre linnen. Känner att jag bör köpa med mig hem lite mer jeans, än så länge har jag köpt TVÅ par jeans sen jag kom hit.. fett dumt med tanke på hur billiga dom är. Sen hade jag fårr hem lite rabatter i posten så sparade runt 25 dollar på mitt lilla köp, nöjd! Hittade några fler linnen som jag tyckte om men inte hade pengar för just nu, får bli dom i helgen kanske. Måste ju ha lite söta linnen till Miami, visst då? Nu kommer lite bilder på kläderna för Fian gorma på mig om att lägga upp bilder!









Mina snygga myssockar fick va med också.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0