Mer fönstershopping!

Ja Linnea, jag fick en liten slant, med med tanke på va allt de där kosta så var det väl kanske till hälften! Men får ju lön imorn så ska nog sitta fint! Sen har jag fönstershoppa lite mera.. skor dock.. är väl det sista jag behöver nu, men fy fan så fina! Spec dom första från vänster, ge mig nuu!! Kanske skickar efter dom och sandalerna med hög kant.. fina!


Annara har min dag varit sådär. Ungarna var ju lediga för tydligen var de ju snöstorm idag.. så hell no it wasn't! Men jag överlevde, 11 timmars pass är ju alltid lika roliga.. not! Så nu sitter jag och gråter över all min fönstershopping som jag inte har råd med. Men ska shoppa lös på lördag, verkligen! Längtar efter denna helg som fan. Längtar väl kanske efter varje helg, men åh, så tagg! HA! Nu ska ja sluta skriva, ser på idol, amerikanska. Så himla kul, vilka idioter det finns, ojoj. Men ha de bäst!

"You're always so grumpy.."
"Well I wonder why....?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0