MIAMI BABY!

Nu är det dags att börja agera. Hittat fin fina flygbiljetter för 243 dollar, kan de bli bättre?! Ska åka med bussen på 40 minuter in till Boston för att möta upp Sofia och langa lite pengar så detta kan gå igenom nu. Blir fett nice! Linda och Mimmi har redan bokat flyg så sen är de bara hotell kvar och något typ av liv från John. John, jag tror du har gått och dött nånstans för du finns inte längre? Har då offrat 5 kronor och smsat han nu så fasen om han inte svarar, då blir jag arger. Men det här löser sig så bra nu, så jävla fint!

Igår blev det middag på Unos med Sofia, Andreas, Cecilia, Anna och Frida, väldigt lyckad kväll, även fast jag var tvungen fly fältet redan halv elva. Fick ju även ett shuttle papper från Frida för Miami, fett snällt var de! Vi pratade på om allt och jag är riktigt nöjd med den kvällen. Sen tog jag tåget hem och där fick jag mig en liten beundrare, konduktören. Tänkte inte på de så mycket på tåget, men han tittade kanske lite väl mycket. Sen när jag gick av så log han och jag log väl tillbaka då, liksom trevlig kväll. Sen när jag går nere på parkeringen och kollar upp på tåget ser jag han stå i dörren och kolla, ler och vinkar åt mig. ska nämna också att tåget hade ju redan börjat åka så han stod där mitt i allt med öppen dörr. Tyckte det var lite roltigt, han kanske var närmare 30 om inte äldre, men lite kul var det ju!

Sen igår fick jag mig ju några nya leggings och strumpbyxor. Får ta bilder sen för nu orkar jag inte, plus att jag inte har tid. Men nöjd med mina inköp är jag. Så gick minus 5 par byxor och plus 4 par byxor, helt ok! Men ska plocka ihop mig nu så jag har allt, smell ya later!



"Torr år!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0