Min sista shopping

Nu ska jag lägga upp min sista shopping då. Får vi hoppas på att jag kan hålla de här också. Men oftast när jag verkligen vill göra nå så gör jag det. Om inte annat är jag så illa tvungen nu för jag ska till Miami!! Annars kommer den här dagen vara väldigt inte händelserik. Kan hända jag följer med och kollar när pojken har sin basketmatch. Sjuk länge sen jag var i kontakt med basket nu, kliar till och med lite i fingrarna efter en boll. Har haft sjuka drömmar om basket inatt också, att jag helt glömt bort hur man skjuter och allt, hemskt.. men de löser vi! Nu kommer min sista shopping!








Kommentarer
Postat av: Ida

gud vad snygga dom sista skorna var :-D vart är dom ifrån?

2011-01-02 @ 18:15:29
URL: http://ida-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0