Nämen vad sägs som Thailand?

Pratade med mor nyss och fick då höra att hon fått vykortet från Sanfran.. det skickades där nån gång runt 13e December. Men nu vet vi varför detta tog sådan tid. På vykortet står det nämligen "miss send to Thailand". Asså va?! Hur får man SWEDEN med stora bokstäver till THAILAND? Som mamma sa, visst om dom råkat skicka det till Switzerland.. men Thailand, de var väl ändå att ta i? Nåja, bättre sent än aldrig och det kom ju till rätt ställe. Ville väl bara se världen först.

Hade en dålig natt, kunde inte somna. Så nu är jag jätte trött och ungarna ska hämtas snart. Sen ska det ju tydligen bli snöstorm nu imorn och på onsdag. Önska mig lycka till, eller så kör jag en kula genom skallen i värsta fall. Asså man blir knäpp på att sitta inne med ungarna, och ska jag sitta inne nu två dagar i rad över 20 timmar så kommer jag bli jävla knäpp. Fick ju sovmorgon idag, men hade en dålig natt ändå, så är ju inte direkt pigg. Ikväll ska jag träna och sen ska jag sova. Kanske tar mig i kragen och går till gymmet, kan vara skönt med en promenad. Är det kallt får jag väl bara ta på mig, så enkelt är det! Svenskar sitter inte inne bara för att det snöar lite, så det så!

Nu ska jag plocka ihop mig, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0