Negerbollar

På fredag tog jag mitt pick och pack och åkte direkt till Sofia för att spendera min helg. Vi hade en total tjockishelg! Jag har kommit fram till att stressa med mina ungar och banta samtidigt går inte ihop, jag har inte nog med energi för det. Men hur som helst, vi köpte chips och mumsade på det samtidigt som vi pratade med Sofias kompis Victor. Han tror nog att jag var lite knäpp. Men det var hemskt trevligt!

På lördag skulle vi vakna klockan 10 och denna gång var det min tur att ställa klockan. Bara det att jag ställde den aldrig.. men ni ska veta hur grym jag är! Vaknade och tänkte vad tusan är klockan, lyfter mobilen och den är PRICK 10! Så jag tog mig upp och duscha och sen inväntade vi Melina (en annan barnvakt för Sofias familj). Det var dags för piercing! Jag drog i ett hål i vänster öra där jag redan haft en men just det hålet tyckte inte mitt öra om förr så de tröck ut örhänget. Sen satte jag ett i höger öra också, syster har likadant, så det är som ett större mellanrum mellan första hålet och andra, snyggt! Sofia drog mellanrummet samt tragus i höger öra. Snyggt som tusan blev det! Blev lite sugen men är lite nervös när man ska ta i brosket sådär. Nåväl, verkar som att man tydligen ska komma hem piercad och tattad från detta ställe om man hör sig runt! Efter detta åkte vi hem och gjorde negerbollar, eller chokladbollar som vi säger uppe i norrland, eller jag säger det i alla fall? Dom blev sjukt goda och jag åt just en, mums! På kvällen mötte vi upp ett helt gäng med svenska tjejer och åt middag på cheesecake. Var gott som tusan. Hade sjukt trevligt och efter detta åkte vi hem och käkade glass med banan, maränger och chokladsås, tjockishelg som fasen!





Denna dag var helt ok. Sov länge och så blev det glass till frulle.. inte det bästa men gott var det! Sen åkte vi till CVS och köpte lite kvinnliga nödvändigheter. Hade även ett au pair möte idag, grymmast ever. Mötena brukar inte vara så kul men vi snacka om eld och sånt så skulle vi göra nån typ av redovisning. Fick ett papper med massa frågor som vi skulle svara på. Handlade om brandalarm, var nödutgångar och annar fanns i huset där man bor. Vi gjorde världens coolaste sång av det, lite rapp aktigt, men grymt var det! Hade "In de jungle, the mighty jungle.." som melodi. Samt lite annat, tyvärr spelade vi inte in den! Så det gjorde ju våran dag helt klart. Efter detta åkte vi med Talles och Christin till Cambridge galleria där Christin köpte en ipod och jag ett nytt skal, hitta ett fett coolt. Får ta kort på det imorn så får ni se, orkar inte nu. Sen vart det raka vägen hem och nu sitter jag här. Ser på Mean girls 2, ska glo på det och sen sova för att ladda för ännu en arbetsvecka. Sen mina kära vänner ska jag meddela att det är 6 veckor kvar på mitt kontrakt, 6 veckor och sen är det över! Bokade nyss hotell för Miami också, so here we come!! Nu lägger jag ner, puss på er alla!

"Det är ju vuxenpoäng, när man hittar hem!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0