Nu har man fött barn också

Morsan kom hem och jag slutade. Sitter och ritar och känner hur jag får sådant sjukt magknip! Tar mitt pick och pack och går upp på mitt rum och jag tror jag ska dö så ont det gör! Jag har ju aldrig fött barn, men när och om jag väl nu gör det så är jag ganska säker på att det känns sådär. Jag kunde inte gå rakt, fick kura ihop mig på sängen tillslut och prova räta ut mig när jag trodde det var över.. var det ju inte utan det drog i magen som fasen! Sitter nu i sängen och tror det är borta, vågar knappt röra på mig ifall det skulle dra igång igen.

Annars var min dag helt ok. Hämtade upp ungarna, for hem och gjorde läxor för att sen åka tillbaka och låta ungarna åka lite pulka. Sen hem, flickorna hade lite småstjärnorna för mig, gulligt! Filmade så det blir ett minne för livet. Sen la jag ner mina raggsockar, jag tog mig ju bara till skaften, sen fattae jag inte hur jag skulle göra och dom var ändå lite miffade för dom blev förstora. Så jag rev upp det och tänkte göra mysiga benvärmare iställe. Sticka runt men bara rakt, så blir ju enkelt, he! Ska dra igång med det nu, skön kvälls syssla. Vi hörs imorn!


Måste börja rita/måla igen, prop är helt fucked up.. inte ok om man nu ska in på konstfack!


Ett av mina nya hål, fiint!

"I'm gonna switch to this song!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0