Patspeak

Vilken suverän helg! Så sjukt nöjd med denna helg att jag skulle vilja leva den varje dag. Börja lite illa med att jag och Borg försov oss två timmar, men de gick ju bra ändå, var ju ändå sinnes att vi skulle börja köra klockan fem på morgonen när det ändå bara tog en timme. Så vi kom fram vid sjutiden och fixade hyrskidorna, åt frulle och sen var vi ut i backen strax efter att liftarna öppnat. Hade en underbar dag i solen med fint före. Ena negativa var väl kanske att backarna var så korta, gick så himla fort ner, annars var det perfekt! I slutet av dagen blev det lite jobbigt isigt i backen så då gav vi upp och åkte till hotellet för att checka in. När vi var och hämate ut skidorna var det en kille som hörde att vi pratade svenska och hade tydligen svenska college kompisar som spelade hockey. Vi bytte nummer med honom och när vi kommer till hotellet så skickar han vårt nummer till en av dom svenska killarna. Jag tog en för laget och drack inte utan körde dit oss i hyrbilen. Hade sjukt kul hela kvällen och körde inte hem förrän klockan var efter fyra på morgonen. Märkte dock i bilen att jag var jävla trött så satt skrek på Frida att prata med mig så jag inte skulle somna, ha!

Men hade en så fruktansvärt bra helg så detta måste göras om. Vill ni kika bilder får ni logga in på facebook och ta en titt. Lägger in en liten bild här, se vad fint dom stavat mitt efternamn, lite kul tycker jag!



"Fittkatt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0