Shopping på HÖG nivå!

Vilken sjuk helg och jävlar vad jag brännt pengar! Jag började fredagen med att köpa mig en eltandborste.. det ni! Har dock inte kort på den nu kom jag på, den fick åka direkt in i badrummet för att vänta på mina tänder senare. Men den är grym, och den är rosa, man blir sjukt ren i käften! Sen hade jag ju fruktansvärd tur på fredag när jag skulle åka in till Boston för mitt vanliga pyjamas party hela helgen hos Sofia. Jag skulle ta en buss som gick 20:38.. den kom aldrig!! Sen gick jag upp och la in min lön på kontot och tänkte jag går på CVS och köper en tandborste, för jag glömde ta med mig det. KUL då att dom stänger en timma tidigare. Gnisslar tänder och är inte glad på skit städaren där inne som går runt med sin jäkla vagn. Så jag traskar ner igen till bussen, eller tåget denna gång. Läser fel på tidtabellen men till slut kommer ett tåg 10:05. Dock skulle en buss ha gått då också, men tror ni den dök upp då? Eh, NE! sitter på tåget och är fett less men jag tog mig fram!

Sen på lördag var det dags för shopping. Alarmet var denna gång ställt och på 8:30. Men då fick vi för oss att snosa en gång 10 min, och sen en gång till, och sen en tredje gång.. bara det att den tredje gången blev det drygt en timme istället för 10 min för jag råkade stänga av larmet!! Jag och Sofia går inte ihop med väckarklockor har vi kommit fram till, det är bara bajs det där. Men vi tog oss upp i alla fall och ut på stan för att shoppa som galningar. Kom hem med massa fint! Skriva allt känns onödigt, ska lägga upp bilder så. När vi kom hem åkte vi med Melina och köpte glass på donken, fett nice och gott var det. Till detta blev det även lite popcorn och att se The Last Song.. jag dör var sorglig den är. Men tycker ändå boken är bättre, den är ännu värre. Så vi grät en skvätt till det och sen var det dags för sängen.

Söndag ville vi sova länge.. bara det att min värd mamma smsa mig strax innan 10 och fråga när jag skulle komma hem för hon ville åka till gymmet.. suck! Nåja, då var man i alla fall vaken i tid den här gången. Vi gjorde oss klara för att shoppa lite mera, HE! Sen var det dags att åka hem och väl hemma gjorde jag köttfärssås och spagetti, SJUKT gott, länge sen man åt mat som smakade som det brukade. Hade dock kalkonfärs men lyckades krydda såsen så det blev underbart gott. Passade flickorna medan morsan var på gymmet, slog igång Ice age 3 och sen var det inte så mycket mer med det. Morsan kom hem och jag flydde upp hit för att må bra. Sen ska hon till nå imorn så jag måste inte jobba morgon, så skönt det ska bli att få sova ut på en måndag, underbart! Dock hörde vi nå rykten på stan att det ska komma en till snöstorm.. eller så pratade dom om den som var i torsdags, som inte ens var en snöstorm.. svammel! Nåja, nu kommer det bilder och sen blir det lugna puckar.


Lite parfymer från Victoria Secret, så vi får lukta gott!


fett snyggt linne från Urban Outfitters


skaljacka från American Eagle


Söta linnen från American Eagle, snyggt till shorts sen i Miami!


gulliga knappar i ryggen


Samma som ovan


plussize magtröja - American Eagle


As snygg magväska från H&M, samt knappar från Converse


Love!!


Ballerina - H&M


Jeansshorts - Forever 21


Jeans - American Eagle


Läckra brillor - Forever 21

Sen har jag även lärt mig knyta skor i helgen, Sofia var så snäll och lärde mig. Sen när jag skulle försöka själv att sätta på mig mina andra skor så satte jag fel sko på fel fot.. jag undrar om jag är 20 år eller om jag är 2 år?




Lördagens outfit!




Nöjd tjej på Converse!

Nu blev det många bilder och gud vilken bra helg jag har haft med min pärla! Nu laddar vi inför en ny vecka, bara fem veckor kvar nu, sen är man arbetslös! - FRI!

Kommentarer
Postat av: fian

Du är asbra jenny, love u! härliga bilder på dig med skorna på fel fot.. haha! Awesome helg <3

2011-01-31 @ 03:16:22
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0