Snart jobb

Snart blir de att hämta ungarna. Ska dra med dom till biblo på en gång tror jag, städerskan kommer hit i eftermiddag så ska bara skriva en lapp åt henne om vad hon behöve veta så blir det bra. Men kan ju bli skönt, fast borde leta upp alla bibloböcker, ingen aning om var dom är? Men sak samma, orka bry sig, dom för göra läxan och sen äre bra med det.

Har inte gjort många knop idag, var så trött så jag visste inte vad. Tog även en liten nap på typ 1,5 timmar, den va skön! Skulle vilja gå ut på en promenad eller nå, men det är ju så satans kallt och inge roligt att trampa på själv. Det är nu man skulle bott närmare Boston för då kan man bara ringa nån, här är min närmaste promenad vän typ 15 min bort... med bil! Så jag får överleva utan. Vill ta mig till gymmet också, men inte kännt mig så kry denna vecka, så ska försöka ta mig imorn kanske, eller på lördag. Så irriterande när jag inte får köra bilhelvetet, det är fan KALLT!

Har inget vettigt att skriva så jag slutar, känner mig fruktansvärt inspirations lös.. jag behöver semester. Over and out!

"But I'm playing with Pearl..!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0