Tycker att min värdpappa är snäll

När jag körde hem ungarna från skolan ringde pojken pappan på högtalar telefon i bilen och sa att han ville åka till Staples, han behövde nå pennor. Det är en kontors affär, och jag behövde så lägligt en ny kalender för 2011 så jag fråga om jag fick haka på. Så när pappan kom hem efter jobbat for vi iväg och jag hittade mig en kalender samt en mapp som är som en liten portfölj, med massa fack, plus pappersklämmor. När jag ska betala säger pappan "throw it in there Jenny, so I know you'll be ready for school when you get home" HA! Tyckte det var hemskt snällt av honom, så tack för den!

Oj, glömde helt bort att jag skrev här, hamnade i min kalender iställe, oops! Nåja, ska i alla fall sova nu. Så ni får ha det så bra! PS. Jag ÄLSKAR mina nya jeans!

"Thanks!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0