Vad är oddsen?

Sitter och skypar med Frej och berättar om Celtics matchen jag var på, så frågar han vem dom mötte. Dom mötte då Detriot Pistons. Då kläcker han ut sig att det är ju där Jonas Jerebko spelar! Tänkte ju att inte var det nån vit kille i det laget? Men han var ju tydligen skadad, så gick igenom mina bilder och se på tusan där sitter han ju längst ut på bänken i fin kostym. Liksom vad är oddsen? Hade berätta tidigare om honom till min värdpappa men han visste inte vem det var. Så vad är då oddsen att dom biljetterna vi lyckas få är just det laget som han spelar i? Hade bara varit mer kul om jag vetat det innan. Sen undrar jag ju vilket lag jag egentligen skulle ha hejjat på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0