Varför känns det som att klockan är mitt i natten?

Sitter här och småtittar på ett Bones avsnitt som jag redan sett en gång, så är inte så intressant. Hur som helst känns det som att det är mitt i natten, jag gjorde mig mentalt beredd att borsta tänderna och ge mig under täcken. Men klockan är ju inte ens åtta! Så måste väl härda ut nån timme till, annars blir man ju knäpp imorn?

Sen ska ni veta att i USA finns det inga svara legging, dom har slut. Var inne på Forever 21 för att hitta mig ett par billiga och bra. Går runt och hittar blåa (väldigt många blåa), grå, gröna, vita.. men inga svarta. Så jag måste ju fråga då för tänker ju att dom måste ha svarta leggings. Detta får jag till svar "Hm, I don't think we have any more, but they should be over there if we do." Asså hur kan man ha slut på svarta leggings?! Får väl försöka lyckan inne i Boston imorn eller nå, H&M brukar ju alltid leverera, kan ju som sagt inte gå byxlös!

Så ikväll ska jag sova ändå till imorn och jag ska sova länge, logiskt va? Sen imorn ska jag ta de grymt lugnt hemma på dagen och sen förhoppningsvis blir de lite party på kvällen, ska bli roligt. Kanske det händer något i mitt liv här borta. Ska lägga ner nu för jag känner att det kommer inget vettigt ur mitt huvud. Gonatt!

"What did I do?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0