Varför?

Jag förstår inte varför? Det är ren och total grekiska för mig detta. Jag blir knäpp snart, jag fattar inte hur i hela helvete man kan bete sig på det sättet? Det är totalt oacceptabelt och det är så fruktansvärt oförskämt att man blir äcklad. Men andas, det gäller att andas.

Ikväll börjar andra säsongen av Pretty little liers. Sjukt taggad för det men börjar smått inse att jag kommer åka hem till sverige innan hela säsongen är över, sucks! Men den är sjukt bra, så för er som inte sett den, se den!

Jag börjar må bättre nu, nästan helt bra från min lilla magchock. Är fortfarande lite seg och mår lite illa när jag rör mig runt på fötter. Förhoppningsvis ska de vara helt borta imorn. Har inte ätit allt för mycket idag och vågar inte riktigt ta mig nå större heller. Åt lite ris och kom just på att jag glömt sätta bort det i kylen, sprang ner nu men morsan hade satt undan de åt mig, TACK! Är så mycket trjorv med allt annat nu så jag glömmer bort sånna där simpla saker, är de bra eller? Ne, skulle inte vilja säga att det är de! Sen på grund av min lilla sjuka så fick jag aldrig någon tvätt gjord, så nu är det 2 ton tvätt att fixa imorn, booooring. Tror jag ska anställa någon som gör jobbet åt mig, så mycket enklare.

Nu blir de chill på hög nivå, och massa vatten. Ha en fortsatt trevlig kväll!

"U don't smirk at me like that u little..!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0