Vikten

Ställde mig på vågen efter denna vecka och vips 0,5 kg.. så var tyst nu och säg inte att det var dagsformen, behöver motivationen! Drog på mig mina ankelvikter och tänkte att lite kondition kan man ju se om man har kvar.. det hade jag inte. Men det blev 25 vändor upp för drappen, alltså 50 med upp och ner. Sen ett sjukt magpass så nu mår jag illa. Men känns skönt att springa på igen, även om det inte är gymmet. Men man behöver inte så mycket, gå till Rusta och ni kan säkert hitta nå billigt gummiband och några billiga vikter, sen är det bara musiken på högsta volym och så kör vi!!

Det är fredag än en gång, veckorna bara rusar förbi nu! Miami och Sverige har aldrig varit såhär nära och jag har blandade känslor. Lite skräckblandat förtjusning. Jag känner att jag är SÅ klar med detta jobb, men samtidigt är man lite osäker på om man vill lämna det förlovade landet? Jag skulle inte kunna tänka mig att bo här, men det är otroligt att få uppleva USA och jag har några stater som inte hanns med och som pengarna inte räckte till för. Men jag målade en fin liten bild igår som sammanfattar mitt år, så se för er själva! Det blev 14 stater till slut, som jag kommer ihåg i alla fall. Miami är med där också, men åker ju dit om några veckor nu bara!



Nu ska jag ner och göra nån sånhär mumsig frulle igen, ha de bäst!



"I know u wouldn't like if I didn't get up, so I did!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0