Vinter

Min dag flöt förbi ganska bra faktiskt. Lite knep sådär men det var snabbt över. Så nu sitter jag här som vanligt och ser på Bones, vilka underbara kvällar jag har!.. Men taggar inför helgen, sjukt taggad för de! Måste få min check imorn bara så jag får in pengar på mitt konto så jag kan betala Anderas på söndag. Galningen har ju fixat och bokar ALLT för helgen och lagt ut alla pengar. Undrar var tusan han fick alla pengar från? Men tack för de i alla fall, kommer bli en lysande helg!

HA! Såg sjukaste reklamen nyss, så jävla kul. Allstate är en sånhär försäkrningsbolag, så har dom en kille som gör alla dessa olika reklamer och i denna skulle han vara en GPS. Så ligger han med huvudet där mellan framsätena och så skriker han helt plötsligt "RECALCULATING, TURN RIGHT NOW!!" Så killen i bilen svänger ju höger mitt på en rak väg och krockar.. haha, tyckte det var kul! Familjen där hemma, som ni mins från Cape cod resan, "Gör om rutt", galen man blev. Sen säger han att försäkringen kanske inte alltid täcker sånthär och så vidare, åsså ler han också säger "Recalculating.." KULT!

Nåja, tog lite bilder idag på all snö. Ska ta lite mer imorn när solen lyser lite finare, var tyvärr lite sent ut idag. Men se så mycket snö vi fick över ett enda litet dygn.









"This is when Jenny goes home.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0