Anonym

Fick ett anonymt tips.. känns ändå som att jag kanske vet vem det är? Men i alla fall, linda in foten i något så jag inte kommer åt att klia, jag må säga att det var ett riktigt bra tips! Ska genast notera!

Ska snart in till stan med Anton-Alexander. Han ska bara ta sig hit först. och DAMN det suger att vara fattig. Men fyller år på torsdag och då ska väl kassan bli lie fetare, sen kommer lönen på två veckor.. blir det va? Nåja, får se vad lönebeskedet säger, men hoppas på en fet sådan! Sen fick man ju jobba två timmar extra igår så allt ser ju ljust ut på den sidan så att säga. Nu ska jag stänga ner så vi kommer oss iväg innan det börjar regna, oh no!



xoxo

Kommentarer
Postat av: (Basket)Elin

Haha, det var faktiskt meningen att jag skulle skriva under med namn men glömde bort det. Grattis i efterskott!

2011-07-18 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0