Fredag

Thank God it's Friday! Inte för att jag har så stor lycka av det eftersom jag jobbar helger också, men skönt med helg. Sitter i soffan och kollar på Sjunde himlen, blivit en drog för mig. Är en suverän dag utanför fönstret igen men gårdagens bränna har inte riktigt lagt sig, huden är lite öm än, sen börjar jag ju jobba klockan 12 så blir inge sol för mig idag. Men hur som helst blir det jobb till åtta ikväll och sen ska jag ta mig ner till Piteå av alla ställen. Andreas är där och dömer för pite summergames. En av killarna, eller den enda killen faktiskt, som var au pair i Boston när jag var där. Så har ju inte sett han på hur länge som helst så det ska bli suveränt kul! Får se vad vi hittar på, om det är nå drag i Pite en helg som denna. Skulle behöva få ihop mina grejer nu så jag inte kommer för sent. Vet att det är en hel timme kvar innan jag börjar, men allt kan hända!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0