Grattis till oss allihopa

Ja då är vi väl halvägs genom alla sommar barn, ungefär. Igår blev det fest för Gajja, och oj vilken fest det blev. Fick sluta tidigare från jobbet endast för att jag skulle hinna bli full, ungefär enda anledningen? Nej, men jag hojjade gärnet till Gajja där jag fixade till mig så gott jag kunde och sen blev det lite panik dricka innan vi åkte till Båten där en extremt sen middag hölls. Men gott var det och otroligt trevligt och närmare småtimmarna gled vi in mot baren och dansgolvet. Jag kan säga er att det var en fantastiskt lyckad kväll, grymt!

Men idag känner jag att alkohol inte är så grymt som man tror. Jag klarar mig helt ärligt ganska så bra utan det, om inte annat får man en skönare morgondag. Är inte bakis, men nåde jag var sliten imorse. Jag har såsat på i soffan och sen tog sig Gajja hit och det blev en tur till udden där vi solade/sov några timmar. Mycket skönt, mycket varmt. Nu ska jag försöka ta mig själv i kragen för en snabb dusch och fix inför räkfrossan på Laponia ikväll. Kommer bli grymt nice och galet gott, älskar räkor, mums!

Och just ja! Intervjun i måndags var inte på låtsas. Var ju stensäker på att nån drev med oss men när vi kom fram till Umeå och hotellet så stod det en kille med TV4 papper i handen i lobbyn så vi klarade oss. Anton är stensäker på att vi kommer med, jag är inte lika positiv på den saken, men vi får väl se. Det gick ganska smärtfritt i alla fall så hoppas gör man ju! Sen blev det en drink på All Star i Umeå och sushi innan vi styrde hem mot Luleå igen. Grymt kul dag och en ny väg att lära känna någon på. Intressant!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0