Idag händer det Anton!

NU ska jag berätta om en helt vanlig tisdag som förändrade ALLT! Eller kanske inte allt, men intressant är det. I tisdags var i alla fall jag och Anton på stan, en helt vanlig dag, precis så började det. Vi gick på stan, sen gick vi skiljda vägar men möttes igen på kvällen för en film. Det är här det avgörande momentet inträffar. Anton få för sig att vi ska anmäla oss till en game show som heter Pengarna på bordet, så varför inte? Efter att ha insett att vi egentligen inte har mycket gemensamt och att vi endast kännt varandra i 2,5 veckor blir det en intressant ansökan. Men sak samma, gjorde det ju bara för skojs skull. Men då ska ni veta att i torsdags ringer dom från TV4 till Anton och säger att vi visst lät intressanta.. SAY WHAT?! Så idag händer det, idag tar vi bilen och styr ner mot Umeå där vi ska gå på casting för detta. Tror fortfarande att det är någon som driver med oss? Men sen en liiite dålig sak. Vi lämnade bara Antons mobilnummer som finns på just den mobilen som skulle bli stulen i lördags på en fest... JÄVLA idiot som stjäl just DEN mobilen JUST NU!!! Nåja, vi får hoppas på att allt är som det ska och att ingen ändrat några tider eller platser för mötet. Men önska oss lycka till!


Den avgörande bilden

Sen var min födelsedag hur bra som helst på alla plan. Jag mådde i och för sig illa hela dagen nästan, förutom på kvällen, men det fick man väl överleva? Det blev att gå på stan och köpa den efterlängtade akrylfärgen som jag än inte fått prova, grymt sugen men måste finna tiden. Sen blev det att sova i soffan en stund för att se om jag repade mig från klumpen jag hade i halsen. När jag hade vaknat, det var då Anton ringde för att berätta om TV4. Men sen blev det galen god middag, musselsoppa som smakade gudomligt. Och som alla andra födelsedagar fick jag mig tårta och en hel del presenter. Av syster fick jag ett tennarmband i naturvitt skinn, ASsnyggt. Fick även en mysig tröja från JC en flaska vin och ett fin fint kort. Av farmor fick jag en blomma samt pengar och av mor och far två adidas tröjor, en svart och en vit plus pengar. Tror det var allt, hur som helt galet nöjd! Kvällen fick sedan bjuda på några glas vin med några nära och kära, riktigt BRA dag.







Sen ska ni få höra att det ser ut som att jag varit i slaggis! Kanske inte så allvarligt. Men det var fest i lördags, så skulle jag gå på toa. Tjejen som var före mig tyckte det var en ASbra ide att stänga dörren rätt i ansiktet på mig precis när jag var påväg in. Så kanten träffade mitt vänstra ögonbryn vilket gav mig en bula samt att det är lite blått, snyggt till idag. Men får sminka över, smink är gudsgåva! Sen fick Pelle för sig att börja bolla med flaskor, flaring som det kallas för en bartender. Jag har alltid velat lära mig, ser så jäkla coolt ut. Så han visade mig lite bascis och det gick över förväntan, hade aldrig en tanke på att jag ens skulle kunna fånga en flaska för jag är riktigt kass på att fånga något som har mindre radie än en basketboll, men tji fick jag. Så skulle jag i alla fall dra flaskan i halsen rakt upp, landa den på handen och sen balansera den där.. har en liten svullnad och en liten skugga på handen nu som är öm nå så förbannat. Men det var kul, och helt klart värt det!

Nu ska jag hitta mig frukost, ladda inför den stora dagen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0