Inte okej

Jag hade en jätte bra födelsedag, men jag ska skriva om den en annan dag, lägga upp bilder och så. För jag mår så dåligt, mått illa konstant sen i onsdags, total katastrof! Igår festade ungefär hela luleå, förutom jag. Jag somnade i soffan kl tio, woho! Sen vaknade jag 12:20 idag. Jag är inte sjuk eller så, mår bara illa, jätte irriterande. Ikväll ska det i alla fall vara fest, dags att ta tag i mig själv och köra på det då. Tänkte åka in till stan och shoppa lite, men mår ju inte hundra, vänta en stund till. Sen blir det jobb 17-21, älskar att jobba när man mår dåligt, fy fan.

Nu ger jag upp, ska ladda inför stan på en timma. Har inte ens kunnat äta nå idag, finns jätte mkt gott i kylen men känner bara bläää för allt just nu.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0