Jag tror jag flyger

Jag är så sjukligt trött så jag vet inte vad. Men helt klart värt att vara trött efter denna helg, fint! I fredags åkte jag ju till Pite och det blev ju en retur igår. TACK som fan Gajja att du ställde upp, hoppas du tyckte om ditt godis också. Vi tog oss i alla fall till havsbadet där grabbarna var halv sovande halvt påklädda, precis som vi gillar det, hö! Fick igång Andreas i alla fall och tog ett glas nere i den extremt coola hotellbaren. När resten var redo körde Gajja in oss till stan där vi slutade på Kalles. Inte världens bästa ställe men vem bryr sig när man hade kanon sällskap? Sen råkade vi på ena riktigt goa norrmän(kvinnor). Skrattade gjorde vi så vi nästan grät, drack lite mera, dansade på världens varmaste dansgolv och sen blev det taxi till hotellet. Gajja flydde ju fältet så jag fick ta en övernattning i Pite, men visst funkade det med. Sen ska ni veta att jag har äckligt tur ibland. Tog bussen hem från Pite för jag skulle och jobba idag. Frågade i nån kiosk var man köpte biljetter men det sa dom skulle gå på bussen och med kort.. men det gick ju inte. Så chaffisen sa att jag skulle få åka med men hämta ut pengar i Lule sen för jag hann inte springa i Pite. När jag kommer fram till Lule och tänker ge över min dyrbara Ipod som gissla säger han, "nej, ingen fara, jag bjuder på denna, ibland så händer det!". Jag säger då det, plötsligt händer det!! Sjukt glad för att man fick den resan gratis. Sen ska jag också säga att åka buss är sjukt underskattat, hur skönt som helst. Lite grym musik inpluggat och bara följa allt som susar förbi utanför rutan, helt fantastiskt skönt!


Hotellbaren med Andreas :)


Linus med sina norska vänninor ;D

Så nu sitter jag här, i min säng under täcket, precis som det ska vara en söndag kväll. Imorn blir det sova lääänge och sen om solen känner att den vill visa sig för mig så ska jag ut och sola en stund, känner att brännan redan börjat blekna.. kommer få ångest i vinter. Men nu ska jag sova så jag får sova länge!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0