Kladdkaka

Så, då har man bakat för första gången på väldigt länge nu, och som vanligt blev det en kladdkaka. Men OH så gott det doftar i lägenheten ändå.Vi har grädde i kylen, men vet inte om jag får använda den.. måste checka med päronen först. Men sen blir det kladdis efter middan, mums!

Hade en bra dag på stan med Anton-Alexander. Vi kikade på tennarmband som jag önskar mig när jag fyller år. Hittade ett snyggt med naturvitt skin, aningen bredare än det jag har, läckert. Sen måste jag få hylla Antons köp, helt fantastiskt. Ett skelett karvat i trä, typ nå indian verk eller nå? Hittade massa coola grejer där men vette fan vart jag ska ha dem, passar inte i mitt rum. Behöver en egen lägenhet känner jag, men har tyvärr inte råd att flytta, suuuuger! Och så blev det sushi till lunch, fantastiskt gott ska jag säga er. Förutom detta så köpte Anton senil snöre.. som det visst heter. Ni vet sånna där man sätter på glajjorna? I alla fall så hade dom även i kedjor, as snygga. Dom hade det inte inne utan man fick beställa, men självklart firra dom det. En guld och en silver a la 70 kr. Så insom en vecka har jag sånna coolingar runt brillsen, riktigt nice.


Albert ;D

Ikväll blir det bara film å mys. Får se om Anton-Alexander tar sig eller om regnet håller honom borta, ha! Nej, inte vara elak, men trevligt sällskap är alltid ok. Ska se vad man kan planera nu, vill planera nå kul!


Tror på åska, vad tror ni?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0