Kuriren

Mitt internet måste vara det sämsta på denna jord, så less just nu. Allt går as segt, sen går det asbra och sen går det inte alls igen, får DAMP!

Hur som helst, igår fick jag sms från Mackan att min bild var i tidningen. Var ju på räkfrossa på Laponia med Linda och Mimmi där jag tog bilder när vi kom in mot Luleå. Visade bilderna för Pappa och han blev helt lyrisk och ville att jag skulle skicka in en så han skulle vinna sig en väderstation från Kuriren. Vet fortfarande inte vad en väderstation är för nå? Men hur som helst, nu har vi chansen för igår var som sagt min snygga bild där.






Orginalet ;D

Ikväll kan det blir Pite, vi får se vad som händer. Hade varit kul att se Veronica Maggio. Annars jobbar jag 17-20 och fram tills dess ska jag snabbis in till stan och köpa lite av varje och annars bara sitta här och mysa på. Vädret är ju inte så kanon direkt. Sen nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen. Men ni ska veta att av någon anledning har jag träningsvärk i rumpan.. vet inte vad jag gjort men så står det till i alla fall. Har hänt massor men inget jag vet om det är värt att nämna, så so long!


Båten i onsdags, woop woop!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0