POP it!

Gårdagen blev riktigt bra! Efter jobbet hojjade jag hem fort som tusan och sen blev det att bila ner till Piteå. Gick lite halvt bra, hittade ju till centrum, men sen att hitta till havsbadet var ju en annan historia. Men jag tackar gud för att jag köpte en mobil med internet samt GPS. För skyltar kan man ju inte lita på att dom finns eller ens visar rätt. Men jag tog mig fram till slut i alla fall. Så det var ett kärt återsenede med Andreas. Hade ett grymt bra snack med pites pavarotti också, härligt gubbe! Han såg i våra ögon att vi var fina människor. Och hans ordboks uppslag på sötnos var visst jag. Sen fick vi en "får jag också krama er.. alltså jag är inte bög!" Grymt skön snubbe, HA! Men det var en bra kväll, Andreas hade två vänner som hängde med under kvällen också. Sen var det dags för domarna att sova så då åkte jag hem, slutet gott allting gott!



Idag blir det jobb 17-21. Sen hade det varit fint att åka till Piteå igen, men bilen försvann ju nu och någon kom på att sista bussen skulle gå 20:10 ikväll så det kör ihop sig för det. Men om det nu ska bli det ikväll på något vänster så bör man ju vara redo. Ska ta mig en dusch nu i alla fall, känner mig inte alls så mysig. Ha de!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0