Shoppingsugen

Jag har inte prioriterat mina pengar så bra. Jag kan utan att överdriva säga att jag slösat runt 600 kronor på sushi sen midsommar. Och nu är jag så shoppingsugen så dom där 600 som jag slängt bort på gudomligt god fisk, dom hade suttit bra nu för att bland annat köpa mig ett par snygga jeans shorts och även ett par snygga ljusa byxor. Men jag fyller ju år snart och hoppas på ett extra skjut i kassan så jag kanske kan skämma bort mig lite. Måste spara pengar till möjlig resa i slutet av sommaren. Något som är bra med att jobba helger samtidigt som det suger, kan inte åka iväg nånstans på lite semester och slösa pengar. Men får se hur det blir med allt det där.

Nu ska jag plocka ihop mig för ett besök på helex innan jobbet drar igång. Hoppas på en lugn dag, förhoppningsvis inte så många som får för sig att äta ute på en onsdag, även fast vädret är fint. Men ha en suverän dag i solen ni som kan!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0