Skön dag i solen

Kom hem för ett tag sen från storsand. Simon ringde så lägligt igår och var uttråkad när han var på väg hem så jag tig tillfället i akt att boka honom för idag. Jag skulle ha gått upp tidigt imorse och även ringt och väckt han halv elva. Men se hur bra det gick när man själv stängt av klockan i sömnen och vaknar först halv tolv! Vad hände liksom? Jag sov nästan 12 timmar i natt, bra jobbat säger jag. Men var inte hela världen. Gick på ica och firrade jordgubbar innan Simon hämtade och sen en snabb visit på donken för lite lunch innan det bar iväg mor storsand. Sen ska jag säga er att storsand suger i jämförelse med udden. Bara massa småbarn som springer runt och är helt galna. På udden finns det i alla fall lite annat folk som man kanske känner, mötesplatsen säger jag! Men det var trevligt i alla fall, skön musik och trevligt sällskap.

Ska käka så småningom, vet inte ens vad det blir för mat? Men tror det blir något i ugn med ris, ser ut som det i alla fall. Sen ska jag masa mig till gymmet, kan ju inte glassa hela dan. Men är sjukt hungrig nu känner jag.. måste ta mig nå, punkt nu!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0