Vad hände med bloggen?

Fyra dagar sen jag uppdaterade, vad hände? Jo jag blev krog galen? Gick ju ut i onsdags, sen spårade det, och nej, inte druckit en droppe i helgen.. eller jo, en drink. Men va fan gör man om en kille bara köper en drink? Dessutom en äcklig drink som säkert var mycket pengar helt i onödan. Då är jag inte så elak att jag säger nej tack, speciellt inte när den går till mig efter att han redan betalat, nej det funkar inte så. Men tack för den, den gav mig extrem huvudvärk, endast! Men i fredags i alla fall så åkte jag till syster och såg på film med massa mys. Sen tog jag mig hem och gjorde mig lite snygg för att vara total idiot och åka in till stan bara för att jag kände mig lite äventyrslysten.. Vet vad ni tänker, äventyr i Luleå? Icket troligt! Men det var helt okej, riktigt trevlig kväll faktiskt. Om man sitter kvar tills krogen stänger så måste man ju lyckats med något? Sen blev det då lördag. Var på stan med syster, åt sushi och låg på udden en stund innan jobbet drog igång. Sen for jag hem för en välbehövlig dusch innan Johan kom och hämtade upp mig. Han som skulle vara min vän denna kväll men så blev det inte riktigt. Men jag hade trevligt med flertalet människor innan jag anslöt mig till team Anton-Alexander för lite kvalitetstid på max. Sen ska jag sluta festa i klackat... får se hur det kommer att gå?

Men over all en riktigt bra helg med en massa upptåg. Dagen till ära har jag jobbat sju timmar och sen suttit hemma i soffan med pretty little liars heeela kvällen. Jag fick ju mig lite motion idag också när jag var tvungen gå hem från jobbet, så något vettigt kändes det ju som att jag fick ut av denna dag också. Så annars är jag helt ensam hemma nu när mor och far flytt till stugan på semester. Känner mig lite rädd sådär i min ensamhet. Funderar på att sova på balkongen också.. är så skandalöst varmt att just nu låter det som en bra ide! Sen har jag nästan kliat sönder min tatuering!!!! Fått ett myggbett precis mellan stjärnorna på foten och har antagligen kliat i sömnen. Försökt att inte klia just för att inte riva upp hela foten. Men det man gör i sömnen kan man faktiskt inte rå för! Så nu har jag ett littet sår, precis där emellan. Ska försöka undvika det nu.. förbannade jädrans mygg!

Och just ja! Detta hände i torsdags! Åkte ut till Lindas stuga efter en skön dag på stranden. Tror ni jag fick träningsvärk i ryggen a la grotesco?! Jag kände mig totalt stelopererad i fredags när jag jobbade, ren smärta. Men det var en galet kul kväll men bra umgänge, mycket bad, mycket bastu (som jag knappt pallade) och massor med korv och SMORES!!! (US and A!!! Memories ;D)



Sen är det massor på gång!! Jag fyller år på torsdag, så ska ha fika i veckan och sen ska i alla fall JAG festa som en dåre i helgen, är på tiden! Efter det fyller Gojjan år så då blir det middag på båten en vacker onsdag, jobbar så får se hur jag löser detta? På detta fyller Nilsson år så då får vi se vad det är för planer där. Sen har någon fågel viskat i mitt öra om pdol.. jag som skulle total strejka alla festivaler. Men jobbar ju som vanligt så det får bli att jag kör fylletaxi men kanske ändå närvarar. Hade varit kul att se Veronica, men hon spelar 30 minuter efter att jag slutat.. så tror inte det kommer funka, tyvärr! Men det löser sig. Sen har jag för mig att mellan allt detta ska Laponia och räkfrossa klämmas in. Sjukt kul sommar, bara hoppas på att pengarna räcker till.. fet lön den 25e tack! Nu ska jag lägga ner detta och sova lääänge.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda in foten i något bandage så du int kan klia ;)

2011-07-11 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0