Då blev det helg!

Fick nyss ett samtal av chefen.. så dåligt väder så jag fick visst ledigt idag. Ska väl inte gråta blod, men trist att missa arbetstimmar, nog för att det bara var tre timmar, men ändå. Jag ska då iställe ta mig min tid och åka till gymmet på en timma, för dit måste jag. Sen ikväll blir det skräckfilm med Mackan. Sjukt länge sen vi hade skräckfilms kväll, så nu är det dags! Ska agera chaffis sen för lyxfarsan tyckte inte två veckor i Thailand var nog, utan nu ska han ut på Laponia och käka kräftor tills han spyr också, fusk! Något jag ska försöka ta mig an i sommar, räkfrossa på Laponia, who's with me?!

Asså en rolig grej. Dom har nu hållt på att ringa från bredbandsbolaget i säkert en månad och söker min far. Han är aldrig hemma när dom ringer! Hur kan han ha sådan tur?! Ja vet ju att han inte vill prata med dom ens för han vet redan vad dom ska säga och han är inte intresserad. Mest impad av killen som ringde och tyckte han kunde snacka med mig iställe, inte fan har jag koll på vårat bredband, vet inte ens hur länge vi haft det? Sen också att dom ringer hem mitt på dagen, jobbar inte dom flesta människor denna tid på dygnet? Nåja, dom skulle i alla fall återkomma imorn, som vanligt.

Nu blir det att filosofera lite och se så jag har allt jag behöver. Och nu tjuter det i mitt öra också.. inte ok! Men det försvinner väl det med!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0