datorn är död

Förbannat min dator har nu efter 5 års liv bestämt sig för att dö. Den vill inte starta, enda som händer är att fläkten gär igång men skärmen är helt svart. Jag som tänkte att den skulle leva ett år till och att jag skulle köpa en ny dator först då, men nene, så funkade det visst inte! Hur som helst har senaste dagarna varit fyllda med äventyr och jobb. Efter ja slutade i lördags blev det att åka till fsarmen av alla ställen med tobbe och hans lilla gäng. Om ja säger att festen slutade tidigt.. Att jag kom mig hem åtta söndag morgon kan ni ana att den var riktigt kul! Glömmer inte denna kväll så lätt, humor på hög nivå! söndags var man lagomt mör men igår tog jag mig till gymmet och sen var det jobb som gällde mellan 17-20, väldigt lugnt var det men bara skönt, kommer komma värre dagar också! Blev även film med tobbe & co i brist på annat, men helt ok och mycket trevligt. Idag har jag hunnit med gym och sola lite. Gymmet var inte på min sida idag, gick riktigt tungt och orkade knappt vikterna. Kom ganska nyss in från solen och ska glo lite tv nu innan jag ska iväg och jobba mina fyra timmar idag. Blir jobb hela veckan för min del, men bara bra! Sen får ja vara ledig nästa tisdag, då hoppas vi på fint väder! Ha de bäst! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0