Glömde rubriken för hela grejen lagga..

Jag är så dålig på att ta mig i säng nu för tiden att jag måste verkligen skärpa mig. Eller jag tar mig i säng i tid men sen ligger jag antingen med datorn i knät och pratar med andra galna människor som också sitter med sin dumburk eller så läser jag. Ikväll blir det ju dock fest, så dålig kombo om jag nu ska i säng tidigt. Men ska inte med ut i alla fall, utan det blir bara förfesten och sen seriöst hem och sova. Får inte vara död fisk under helgen ju, det är ju midsommar!

Sen var ju jag jätte duktig på att äta godis helt plötsligt. Köpte en påse i måndags när jag såg film med Mackan, uttala mig om att den skulle räcka i två veckor.. jo tjena! Den tog slut igår! En till anledning till att lägga sig i tid, då äter man inte onödiga saker för när man sover kan man ju normalt inte äta samtidigt. Om man nu inte kör så sleep walking eating shit. Men förutom mina sömnproblem har jag inget vettigt att säga. Ska äta lunch snart och sen blir det gymmet för jobbet. Ska köra armar och axlar för det hann jag inte med igår, hade fått vara på gymmet halva natten om jag skulle ha gjort det också. Men slut på det roliga nu!

(kass som fan är jag nu, men jag skiter i gymmet!!)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0