Grymt bra helg!

Midsommar blev lyckat. Jobbade som en dåre på fredag innan jag tog mig till Linda. Sluade 20:00.. 20:45 satt jag i en trädgårdstol med långklänning och ett glas vin som alla andra. Helt underbart bra kväll med härliga människor. Sen blev lördag riktigt bra också. Startade inte så jäkla lysande men visst slutade det bra. Så jag är hemskt nöjd med denna helg. TACK FÖR DEN!







Idag blev det att sola på udden. Varit riktigt fint väder! Fick oss gosushi till lunch och sen blev det isdrink på stan. Panikköpte ett par nya jobb byxor också och sen kl 17 bar det av till södra hamn för fyra timmars arbete som gick galant. Nu ska jag förflytta mig till sängen och sen sova så fruktansvärt länge, för det var inte igår jag fick göra det!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0