Huvudvärk

För lite sömn, för lite mat och för mycket kaffe på en vecka funkar inte, det är nu bevisat. Kom hem från jobbet för snart två timmar sen, min skalle håller på att explodera! Har haft en bra dag i övrigt, fikade på stan och bara tog det lugnt innan jobbet. Sen var det lugna gatan, satt och snacka med Katty hela kvällen mellan några få gäster. Men gode huvudet smäller. Har brillorna på mig så tycker att det borde släppa snart. Men efter bara frukost och sen två koppar kaffe i rad sådär och sen middag vid sex funkade inte så bra. Kan ju troligt bli att gå i säng fruktansvärt tidigt. Sjukt trist, men är jag trött imorn kväll vill jag nog inte leva längre, så det gäller att tagga till nu!

Sen den eviga frågan på allas läppar, vad ska man ha på sig?! Jag har fått höra att klänning visst är ett måste imorn, har en klänning som är riktigt fin. Köpte den i Sthlm när jag var där med Stina, men jag känner mig så manlig när jag har klänning? Något som bara blivit nu, hade ju alltid klänning förr, tighta och korta. Men nu känns det bara fånigt. Men får väl ta med mig ett par byxor och en tröja om inte annat eller försöka göra mig så tjejig som möjligt så jag känner mig bekväm. Kom just på att jag skulle behöva kopa ett par sånndär shorts från Gina, för min klänning är lite kort så böjer jag mig frammåt så kommer man nog se hela härligheten, eller halva i alla fall. Men vi löser det, tror ja. Hoppas på en bra midsommar nu, ge oss sol till att börja med!

Sen som alla känner till våran underbara Chris Medina, hans nya låt om han tjej. Jag såg videon för ett tag sen, inga tårar fälldes men usch det var nära! Jag undrar hur många killar det finns som är som han, finns det bara en till så har jag paxat honom, bara så ni vet! "What kind of guy would I be, If I was to leave when you need me most."

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0