Missar ju allt det roliga

Börjar känna av helgens äventyr nu, är sjukligt trött! Men jag vill inte sova för det är då så himla mycket roligare att sitta här och surfa lite till och tjöta med lite folk som faktiskt är lika knäppa som mig och är vakna nu. Men min helg var då himlarns kul. I fredags jobbade jag till nio snåret och for iväg på fest där jag sedan upptäcker att min granne är, eller upptäcker att människan ens är min granne! Hade sjukt kul den kvällen i alla fall och nu kan man ju hälsa som en normal människa på en granne. Jag är lite såhär orkar inte hälsa på grannarna annars om man absolut inte måste, kör att jag fumlar med låset eller vad som helst bara för att slippa, HA värsta enstöring, fett otrevligt tjej jag är, men ibland orkar man inte. Sen igår blev det att åka till invigningen för den där skateparken dom byggt på Örnäset, träffade Mackan å kollade in snygga skateare.. höhö. Sen blev det jobb i alla fall i vanlig ordning och sen blev det fakitskt lite riktig fest. For till Örnäset och mötte upp Mackan & co, sen blev det Nova och på det All Star. Hade en riktigt kul kväll och alla var nöjda och glada!

Nu känner jag mig sjukt körd i skallen av lite sömn och bör sova, men vill som sagt inte. Har jobbat idag.. sen undrar jag varför så många äter middag ute på en söndag, ska man inte ligga hemma och ta det lugnt då?! Första timmarna var helt ok, nån som kom in lite då och då för fika eller så, men sen när middan kom var det ju kaos. Plus att chefen drog så jag var helt själv i servisen, snacka om at jag har fått löpa idag! Bra kompenserat för den uteblivna träningen i veckan, men ska skärpa mig, lovar! Nu ska ja lägga ner de här.. död i skallen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0