Oh, två veckor och två dar!

Så länge är det kvar tills jag fyller år, men oh jag vill fylla år nu!!! Har önskar mig, efter lite påläsning, akrylfärg och canvas så jag kan måla mina egna tavlor. Visst låter det spännande? Kan jag lägga upp lite bilder sen på det, om jag nu blir nöjd med dom. Och ja, jag kan faktiskt rita, tro det eller ej! Har för mig att jag lagt upp nån bild för ett tag sen så det ska finnas bevis.

Min dag har annars varit helt suverän. Varit på stranden med Erik och sen kom en kompis till han så vi glassade på där till tre ungefär. Sen hojjade vi iväg till volvo för att hämta Eriks bil och så fick jag äta ljuvlig sushi idag med! Efter det tog vi oss till stan där jag fick söka mig fram till akrylfärgen där då som jag önskar mig. Träffade även syster på stan så gick en stund med henne och sen var det bara att åka hem. Sen ska ni få veta det roligaste. Det är ju inte så kul att bränna sig, speciellt inte i ansiktet. Så jag smörjde ju in det innan jag for hemmifrån, brukar inte bränna mig nån annanstans så smörjde ingen annanstans. Kollade i spegeln för ett tag sen.. är så knallröd i ansiktet så hälften hade räckt! Brännt mig sådär snyggt så det riktigt glänser. Ber till gud att det har gått ner imorn innan jag börjar jobba. Men mycket intressant att man bränner sig där man är skyddad, jäkla svammel. Kan ju kanske varit för att smörjen var gammal eller så. Men snacka om att skydd är överskattat! Nu ska jag sova, håller på att svettas ihjäl också.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0