Omotiverad

Regner bara öööser ner och det ser inte ut som att resterande vecka kommer se så mycket bättre ut. Jag hoppas på uppehåll mellan 20:00 fredag till 06:00 lördag så man i alla fall får en torr midsommar. Min andra lediga dag nu då och hemskt tråkigt att vädret skulle bli såhär. Men ska in till stan på ett tag och jag har redan tagit mig i kragen och duschat ut de typ 1000 ton hårspray och andra produkter jag hade i håret, riktigt strävt och tovigt var det, men nu ska det bli fint igen.

Sen känns det ju riktigt kul att jag flagnar på bröstet.. har inte ens brännt mig dom dagarna det var så mycket sol. Får väl smörja in mig och göra det bästa av situationen. Inte så snyggt om jag får massa ljusa fläckar på bröstet nu. Behöver lite mer sol, för snart är jag likblek igen, och det är inte ok. Jag hatar verkligen vintern just på grund av det, för jag blir så sjukt blek. Sen vågar ja heller inte hålla på med brun utan sol för jag kommer bara fucka up det så jag blir fläckig så jag utmanar cancerforskningen och solar solarium iställe. Men det kan man ju heller inte göra för ofta just för risken.

Nu missade jag helt detta, glömde bort att jag skrev. Men i alla fall. Igår var jag hos Mackan och såg skräckfilm, det blev Husk. Faktiskt riktigt bra, så gillar ni skräckisar så se den! Nu ska jag spara detta och göra klart min lunch!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0