Pronto blev det!

Sitter här med min nya kärlek. For ju och dator surfade efter stranden idag och hoppsan man fick med sig hem en fin liten dator som jag sitter och knapprar på nu. Kommer bli perfekt, hoppas vi får ett långt och lyckligt liv tillsamans!

Idag har jag i alla fal varit med Linda en sväng till storsand. Blåste lite lätt och molnen låg på ganska bra, men stundtals var det sol, en sol som brände huden på oss til brunare breddgrader. Vi köpte med oss en liter svenska jordgubbar som jag kom över när jag var och köpte lunch inne på ICA. Ni ska veta att det var dom godaste gubbarna jag ätit än så länge denna sommar, helt underbart!

Förutom detta har det inte hänt så mycket mer. Jag skulle ha tränat idag men så blev det ju inte när man fick sig en ny leksak. Men jag kan ta igen det imorn eller på lördag, det blir fint ska ni se. Nu ska ja sluta med detta, har ändå inge vetigt att skriva.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0