Sämre dag kan man ju leta efter

Vad är detta för skitmidsommar?! Man vaknar och mår fortfarande illa från gårdagen, tyvärr inte från fest. Sen öser regnet så hälften hade räckt, om ens det och så ska man jobba på detta. Sen ännu mer så går det INGA fler bussar så jag MÅSTE cykla till jobbet.. tror inte min regnjacka för "lätta sommar regn" kommer hjälpa, måste hitta nån annan. Ska dra kepan på skallen och ner med skärmen och hoppas på bättre tider. För hoppningsvis spricker det upp lite, ser faktiskt nu att det är lite ljusare mellan molnen, kanske detta aggro inlägg ger moder natur en spark i röven så hon fattar att man kan inte ha sånt här väder på en sånhär dag!

Sen ser jag att jag glömt ringa til ams för att få en ny tid med min handläggare, sista dagen var idag. Sett det i veckan och tänkte ringa men har inte haft tid och helt enkelt glömt bort det när jag haft tid. Men löser det på måndag då, kan ju ändå inte göra något åt det nu eftersom alla verkar vara lediga idag förutom jag.

Syster kom nyss in, jävlar jag höll på att skita ner mig men visste ju att det inte var nån galning eftersom hon låste upp dörren med nyckel. Om nu ingen galning hade snott den. Men ingen fara, dags att ladda för jobb som drar igång om två timmar.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0