Sommar sommar sommar!

Vilken helt fantastisk dag det har varit idag! Började morgonen med god frulle och sen bar det av till Lindas bakgård. Låg och solade fram till lunch då vi for in och köpte sushi som sedan avnöjts hos Linda där ännu mer solning tillkom. Är inte räka, inte så mycket i alla fall, mest brun. Skönt att man fick sola lite i alla fall denna sommar. Hoppas på fint vänder till nästa vecka med. Är ledig imorn men sen blir det jobba fre-lör och sen söndag har dom ju lovat skitväder. Men vi får se, keep on smiling and maybe the sun will come out!

Efter detta var det dags att ta sig in till staden för att få naglarna kirrade av Gajja. Akryl denna gång så vi får se hur det håller, mina naglar är ju inte som alla andras. Tydligen gnäller jag även mest av dom som hon gör naglar åt. Men helvete dom är ju så tunna så när man filar på dom så bränner det genom hela handen. Och kan säga att inte ens hälften av gångerna säger jag till, så nog biter jag ihop också! Men fina naglar fick jag, så tack för det!!

Kom ganska nyss in efter att ha varit på mobiljakt och sen en sväng på donken med Tobbe. Säger bara att tappar man något åker man ju tillbaka på två röda för att se om det man tappat är kvar eller om någon lämnat in det nånstans i närheten. Men vissa människor gör ju inte så! Hur som helst, ganska säker på att mobilen ligger inlämnad där han tappa den så ingen fara. Nu ska jag glo TV för inget annat har hänt idag. Var sjukt slö så skippa allt vad träning heter, skämms lite, får ta igen det imorn med massa träning! Så hejs på er!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0