Ut i regnet!

Väskan packad med träningskläder och själv påklädd i snygga höst (?) kläder. För sommar verkar det ju inte vara ute i alla fall. Ska in och shoppa med syster, eller syster ska shoppa jag ska peka på vad hon ska shoppa. Så orättvist! Jag vill också shoppa! Är jätte sugen på att försöka hitta nå till midsommar. Men lönen kommer ju inte förrän dess och då ska jag jobba hela jäkla dagen så inte hinner jag shoppa nånting, förbannat säger jag bara! Men lika bra kanske, får ändå inte så mycket i lön denna vända så det ska ju räcka till att jag ska överleva kommande månad. Så jag får nog vänta lite med shoppingen.. damn!

Nu måste ja kila till bussen så jag inte missar den!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0