Vackert väder vi har idag

En av sommarens varmasta dagar och jag får inte ligga och glassa. Ska snart åka till gymmet och sen drar jobb igång mellan 14-21. Inte för att jag lider att jag får jobba, till och med fått en timme idag av Katty så jag är bara glad att mitt konto kommer bli lite fetare den 25e. Ligger fortfarande borderline anorexi/död på kontot så jag är bara lycklig för det. Får hoppas på att morgondagen blir en kanondag den med, så får jag få upp omänskligt tidigt och se till att ligga och sola massa timmar innan jag ska till gymmet innan jobbet. Måste skärpa mig med detta tränande, för just nu går det inge bra. Känner att midsommar gav mig ungefär 10 kg extra och har inte ÄN varit till gymmet sen dess. Så det blir att ta tag i detta nu.

Fick just höra att det är ju BARA 26 grader ute.. BARA?!?!?!?! Men ni ska se den dagen jag är ledig och ALLA ni andra sitter och jobbar, fy fan vad jag ska må gott och håna er från mitt innersta.  Nu ska jag plocka ihop mig själv och sen blir det svettis på Helex.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0