Vad vore livet utan vänner

Ser på TV men borde egentligen ta mig i kragen och duscha, vilket jag också ska, snart. Regner gav ju äntligen upp igår, nu behöver vi bara lite värme så hoppas vi på en fin fin midsommar helg. Annars hade jag en hemskt trevlig dag igår. Jag åkte till slut till gymmet i alla fall och körde det jag inte hann med, sen blev det raka spåret till jobber, 14-21 blev det. Var ju inte så himla fin fint väder så jag fick jobba ensam igår, inte så mycket folk. När allt var klart där blev det hem tjopptjopp och på med lite finare kläder för att åka till Tovie som var hemma på besök. Det dracks och pratades i mun på varandra, precis som det ska vara. Sen åkte vi in till stan en sväng på Nova och hade hemskt trevligt tills som stängde. Sen hände en liten olycka påväg in till stan, Joss cykel bestämde sig för att kapitulera, så den fick vi lämna i stan så vi gick hem till mig där jag körde hem henne med bilen sen.

Idag då, det ska kanske bli lite kaffe på stan och så måste man ju besöka systemet idag, som det stod på hemsidan har dom ju öppet till MINST 18 ikväll, asså va? Nåja, jag hinner dit innan jobbet i alla fall så det blir lysande. Så som sagt blir det jobb sen resten av kvällen och sen tänkte jag ta mig i säng i tid ikväll, jag är grymt kass på detta med att sova nu för tiden. Älskar att sova, men verkar inte funka för mig längre. Men glo lite mer TV nu och sen blir det dusch!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0