Vilken gårdag!

Gårdagen var helt fantastisk! När Linda blev klar me att tvätta bilen for jag dit och solade med henne. Sen gick jag henne att komma å gymma med mig. Vi drog oss 5 km på löpbandet, sen ett core pass på det och sen armar. Kände verkligen att jag kom ikapp mig själv med träningen! Men nu sackar vi efter igen med det, blir jobb två dagar och vet inte alls när jag slutar så kan inte riktigt planera träningen så bra. Men på söndag är man ledig så då kör vi igen!

Nu sitter jag här och bävar lite för att åka till jobbet. Det är typ 100 grader ute och säkert ännu varmare i solen. Sen är man lite avis på alla studenter som går ut idag. Men been there, done that, så är väl någon annans tur nu antar jag. Känner också att all färg jag fick dom är senaste dagarna har helt runnit av mig i natt, så bittert! Hoppas på fint väder till veckan så man får pressa lite till. Nu måste jag luncha nånting och sen mot jobbet!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0