vill ha en ny dator.. PRONTO!

Jag sitter här nu och jobbar järnet på morsans dator. Men förannat jag får ju skylla mig själv i och för sig, men tangenterna är som sega.. en del i alla fall. Jag tyckte ju en vacker dag att det var lämpligt att dricka te med honung i medan jag satt vid datorn. Dålig ide! Så nu är det liiite irriterande detta. Men försöker hålla mig borta från dom värsta tangenterna i alla fall. Har märkt att det är inte så många ord som innehåller bvc. Nu ska jag packa väskan och se till att få med mig att vad jag kan behöva för en dag på stranden. Helt underbart att kunna säga detta, äntligen!

Föresten var jag på The Nova igår. Jag ger grymt bra cred till den. Sjukt fint var det, absolut prisvärt med gratis inträde och otroligt överkommliga priser på alkoholen. Så där lär man ju sitta några gånger i sommar och ta sig några fördrinkar. BRA jobbat säger jag då! Men nu vidare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0