Vill tatuera mig

Sitter här som en överkokt hummer och svettas i min säng. Haft en grymt bra dag, om man bortser från hummern. Åkte till udden så jag var där strax efter 11, sen kom Mackan och gjorde mig sällis strax efter 12. Sen låg vi till tre ungefär, då var jag HUNGRIG, så det blev sushi igen, HI! Ätit sushi nu tre av fyra dagar, men är ju så gudomligt gott. Sen blev det valet eller kvalet om ja skulle hänga med Mackan tills jag började jobba eller om jag skulle ta mig till Helex. Vad tror ni? Jag tog faktiskt mitt förnuft till fånfa och åkte till gymmet, fantastiskt bra av mig! Var här jag märkte att hela min baksida var extremt vidbränd. Men jag fick tränat bröst och mage, så skam den som ger sig även när det svider satan på rumpan!

Sen blev det ju jobb och jag råkade klanta mig lite. Men tror inte det ska vara nån fara, hoppas jag. Men man lär sig nå nytt varje dag så kommer aldrig hända igen! Blir jobb igen imorn, hoppas på att det inte blir lika varmt som det var idag. Jobbar från lunch så kommer dö av värmeslag, om inte annat tar jag livet av mig. Men det är bara kämpa på, det är åtta timmars passen som ger nå. gogo! Nu ska jag försöka knyta mig som jag påstått till många att jag redan gjort. Sjukt elak människa jag är, säger att jag ska sova men i själva verket sitter jag uppe å bloggar. Sen skäller grannens hund så hälften hade varit nog.. och så var det ju det här med värmen också, inte ok! Men so long!


Släpp inte lös en målare med penna i handen, då kan man bli klottrad! Men denna ska väl byggas på så småningom, kanske inte med detta.. hur vackert det än må vara Mackan!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0