Bio och försäkringspapper

Sov läääänge idag, så jäkla skönt. Behövde nog det för min sjuka. Mår mycket bättre idag, öronen är fortfarande lock på, men det gör inte ont längre. Snorar på och hostar men absolut inte lika illa som förr. Super piller fick man sig allt! Varit ledig hela dagen idag, så himla skönt. Bara timmen efter jag vaknat åkte jag på bio med Christin. Såg Beastly, tyckte den var himla bra! Modern story om skönheten och odjuret. Sen är ju Alex Pettyfer så laaagomt snygg, höhö, även om han blev ett "odjur". Annars har jag suttit här och ringt till Försäkringsbolaget för att få tillbaka mina pengar. Dom skicka formuläret å jag fyllde i, tills jag ser att det inte går att spara över datorn så måste gå till biblo imorn, suck. Men det löser sig. Sen ringde jag hotellet i Miami också så Linda och Mimmi kan få vårat rum på lördag eftersom vi nu råkat boka fel flyg så vi kommer dit apsent. Så det var inga peoblem, dom skulle bara gå ner och prata med Michael.



Nu ska jag lägga mig och läsa. När vi gick på bio fick man ju tydligen en bok när man såg filmen vi såg. Så nu måste jag läsa ut boken jag läser nu så jag kan läsa den nya jag fick, den verkar ganska bra faktiskt. Men vi hörs kanske senare om det hinner hända nå mer kul!

"Because you're not"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0