Blue man Group

Då ska jag skriva om denna dag då! Sov aslänge, vilket var väntat. Tog en dusch med foten utanför och fixade till sig. Sen åkte jag och Klara in till Boston för mitt ALLRA sista au pair möte. Mötet bestod av en Brodway show i form av Blue man group. Har velat se dem sen dom var med på melodifestivalen i nån mellanshow i Sverige. Kostade oss 40 dollar. Hade as kassa platser först, uppe på balkong med i hörnet, så praktiskt taget bakom scenen. Dock fylldes inte balkongen mitt framför scenen så vi fick flytta på oss, så hade till slut AS bra platser! Det var en färgrik show med massoe av komedi, helt klart värt vart enda öre. Tror jag skrattat så mycket så nu har jag lite ont i halsen. Dom kastade små bollar som den andre fångade med munnen. I bollarna var det färg som spottades ut på en canvas som dom sedan gav ut till publiken, så hade varit fett nice att sitta i främre raderna. Det kastades även marshmallows, liksom MÅNGA i munnen på en av dem som blev som en vid staty. Denna droppa dom i en handväska till någon.. yuck! Men coolt, han fånga säkert 20 sånnadär innan han spottade ut dom. Sen tog dom upp en kille på scen som fick gå bak där han hade en overall på sig plus en mopedhjläm med tonat glas, så undrar om det verkligen var han som gjorde detta. Men i alla fall, dom sprutade honom med blå färg och hängde han sedan upp och ner och svingade in han i en enorm canvas. När han kom ut igen hade han overallen på sig samt han var blå på skorna mm. Men ändå, såg lite brutalt ut när dom svinga in han i tavlan ett flertal gånger, så tvek på att det faktiskt var han. Men han fick då tavlan att ta med sig hem, ren konst!


Fick egentligen inte ta bilder, men Klara va busig med mobilen!

Hur som helst var det en AScool show och hade lätt kunnat se den igen. Sen när showen var slut så köpte jag en gympapåse som det stod Blue man group på, tänkte som ju ha en sista sak på min resa. Så när jag kom lite efter alla andra visade sig att blå killarna stod i trappen, så man fick ta kort med dom. Så självklart gjorde jag de! Sen hämtade jag upp resten så tog vi allihopa. En av blåingarna var faktiskt RIKTIGT söt. Nu hur man kan se den under all färg, men riktigt stilig var han! Klara och en annan tjej fick en kyss på handen, vilken lyx. Skippade det dock, man blev blå ju.. ha! Men ah, var as coolt. Sen pratar dom ju inte, men jag frågade i alla fall "like, can u talk, can ju say hi?" Fick tillsvar ett litet blygt leende och en huvudskakning. Så tyvärr förblev han tyst. Men fett söt var han. Sen hämtade Talles upp oss och sen var denna dag slut. Fett nöjd!


Fina Klara, påväg till Blue man gruop




Väntar på showen ska börja, fett brun ja blivit i fejjan!




Den söta av dom! HA!







Där var några godingar från idag då. Nu ska ja lägga ner och sova!!! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0