Då har man flyttat..

Jajemen, en hel trappa ner tog jag mig. Sitter nu här i gästrummet/morsans hemma kontor och ska snart sova. Min dag har varit helt ok. Ena ungen var sjuk så det blev jobb hela dagen. Dock klarade hon sig ganska bra själv så jag kunde städa ur mitt rum och flytta in allt här. När resten av skaran hämtades upp blev det tjopp tjopp och sen iväg på ett kalas. Stackars hon som va sjuk fick ju inte gå, hon var inte super sjuk men var ändå ett nej där. Men det gick ju bra ändå, hon fick ju en goodie bag när vi hämtade upp den andra så hon var nog nöjd ändå. Imorn ska morsan jobba hemmifrån, ser runt i rummet och undrar om hon kommer bli lite knäpp? För jag har verkligen ALLT jag äger i detta rum just nu. Får väl försöka organisera på något sätt, skulle framförallt behöva en tvättkorg som jag kan lägga smutstvätt i i alla fall, är ju en bra början. Jag undrar hur mycket av detta skräp jag kan slänga eller lämna här så jag slipper stuva ner det i väskorna? Lär vi ju märka efter miami! Nu ska jag lägga ner, är astrött, gonatt!


Bakom resväskorna är det fullt med grejer.. ojoj!

"Give me my phone u little B-word!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0