Dålig vana..

Jag har en hemsk dålig vana att andvända min mum, speciellt tänderna, till att operera olika saker. Exempel prislapparna som sitter på kläder med en såndär plasttråd, dessa biter jag av, oavsett hur tjocka dom är. Även om det är ett snöre eller något annar liknande som inte går att knyta lös så biter jag dessa. När jag ska fixa något smycke som gått sönder eller bara fixa det så använder jag tänderna, ASsmart att bita i metall, visst då? Exempel jag skulle bita ihop ringen på en medalj vi fick när jag spelade basket, metallen var lite för hård så jag krasade sönder lite av framtanden. Redan där borde jag väl slutat bita i saker? Sen nu idag då så skulle jag fixa en liten flaska tänkte jag. Hade fått med små flaskor som man kan fylla med shampo eller vad som helst och ha med när man reser. Bara det att denna flaska skulle ju vara så lätt att fylla men det enda som finns är ett pyttelitet hål. Så jag tänkte att det kanske är som ett lock på den. Så först försökte jag dra med handen, men de funkade ju inte. Och som jag vet är jag starkare med tänderna så jag försökte med dom. Bara det att jag slant med hela skiten och skrapade upp hela jävla tandköttet på underkäken. Började blöda i stundens hetta men tänkte inte så mycket på det. Nu ska ni då veta att det gör förjävla ont. Det är sårigt och när jag rör läppen är det ömt som bara den. Så NU kanske det är dags att sluta använda tänderna/munnen till allt såntdär farligt som kan göra mig illa? Får väl se hur det kan gå.

Blir ingen karaoke ikväll. Ingen som var hemma eller kunde köra verkar det som. Men är ändå helt slut och kommer ändå kunna gå sista måndagen där efter Miami. Så det tar vi som sista rycket. Sen ska jag jobba typ lite ikväll. En av flickorna blev ju sjuker så hämtade henne idag från skolan. Och nu har hon fått en läkartid klockan åtta ikväll (?) Vet inte vad det skulle vara bra för, men sak samma. Ska väl mest bara titta på ungarna, dom sköter sig ganska bra själva. Annars var hon ganska söt idag. Vi satt i mitt rum hela dagen (sätt för mig att få nörda på datorn, hehe) Men hon trivdes så bra under mitt täcke med tv program hon säkert egentligen inte får se. Men sak samma, är man sjuk får man ju göra allt det där man inte får när man är frisk så. Ska själv glo TV nu och tycka synd om mig själv, vill INTE vara sjuk!

"yes.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0