Farmor igen

Åkte till farmor igen imorse. Denna gång blev det att handla i Råne. Först åkte vi och hälsade på en kompis till farmor, var himlarns trevligt. Dom hade borra något hål av någon anledning så när dom städat upp efter sig hade dom tagit slut på vattnet för dom ur brunnen. Smarta killar! Men annars mådde hon bara bra. Sen blev det då lite shopping, eller mat shopping. Solen sken så varför klaga? När vi kom tillbaka till farmor däcka jag som vanligt på soffan, det är helt seriöst något med hennes hus, jag blir så jäkla trött varje gång. Medan jag sov då gjorde farmora min palt till middag, fy tusan vad gott det var! Efter det blev det ostkaka med jordgubbsylt, fyrverkerier i min mun. Sen glodde vi lite TV och åt faktiskt några chips, men det var sånna här baked ones.. så bara 7,5 % fett och inte så farligt mycket kalorier. Åt ju inte ens 100 gram som det var uträknat på så fick inte ens i mig det. När klockan närmade sig sju tog jag tag i mig själv och for hem. Kände att jag vill hinna på gymmet en snabbis innan dagen var helt över. Körde axlar och bröst, blev svettig så antar att det gick som det skulle. Dock något som jag hatar är när folk fan i mig slår läger vid maskinerna. En gubbe var vid samma maskin säkert dryga 20 minuter. Han gjorde en rep, sen ställde han sig bredvid för att stretcha ut armarna i typ hundra år, så satte han sig igen. Vet inte hur många varv han gjorde detta men jag hade hunnit göra mitt säkert två varv om jag bara hade velat.

Sen blev det hemmåt och ner med rumpen i soffan. Tredje av dom här mumie filmerna drog ju igång så jag och pappa har precis sett klart den. Så nu ska jag mer eller mindre ta min söta lilla behind och sova. Jag som skulle lägga mig i tid ikväll sa jag.. nåja, ska ta sovmorgon och sen (om vädret tillåter imorn) ska jag ut på stan igen och försöka pracka på några fler ställen mitt CV, känns som att det behövs. Så tjingaling homies!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0